O ponad 56% wzrosła sprzedaż niemieckiego koncernu Opel na terytorium naszego kraju w lutym 2014.
Tylko w minionym miesiącu do klientów Opla trafiło 2 230 nowych egzemplarzy. Wynik ten stanowi o ponad 56% lepszy rezultat w zestawieniu z lutym 2013, gdy w Polsce sprzedano 1 423 nowe pojazdy z logiem Opla. Ogólnie w pierwszych dwóch miesiącach niemiecki koncern sprzedał w Polsce 4 498 nieużywanych samochodów, co jest wynikiem o 38% lepszym w porównaniu do uprzedniego roku.
Satysfakcji z wzrostu wyników sprzedaży nie ukrywa dyrektor generalny General Motors Polska – Wojciech Mieczkowski, który podkreśla, że luty jest kolejnym miesiącem z wyraźnym utrzymywaniem trendu wzrostowego marki. Wyniki w kolejnych miesiącach również powinny być obiecujące, gdyż już niebawem rusza sprzedaż nowego Opla Merivy, a na tym z pewnością nie skończą się tegoroczne promocje Opla.